You are currently viewing Jak skontaktować się z AliExpress? Poradnik 2021 r

Jak skontaktować się z AliExpress? Poradnik 2021 r

Przeczytałeś już kilka artykułów, zobaczyłeś kilka filmików i dalej nie wiesz jak skontaktować się z AliExpress? Ten wpis jest dla Ciebie. Pomimo poprzednich wpisów o tym jak odzyskać pieniądze z AliExpress czy o tym, jak skontaktować się z AliExpress, wciąż za pośrednictwem Messengera pojawiają się pytania poruszające tę kwestię. Jedną z przyczyn jest brak możliwości nawiązania bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Biura Obsługi Klienta. Przyznam, że zaskoczyła mnie ilość tego typu zapytań. Aby ułatwić Ci kontakt z Aliexpress, postanowiłem znów napisać kilka słów na ten temat.

Jeśli zastanawiasz się i głowisz nad tym, jak skontaktować się z AliExpress, i nie bot’em Evą, ale bezpośrednio z pracownikiem serwisu, mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Wystarczy naprawdę kilka uważnych kroków. Nawet dziś, gdy spróbowałem nawiązać kontakt z kimś z obsługi klienta na potrzeby tego wpisu, zajęło mi to mniej niż 5 minut. Zacznijmy jednak od początku.

Jak skontaktować się z AliExpress. Krok po kroku

Jak wspomniałem wyżej, na potrzeby tego wpisu podjąłem kontakt z pracownikiem AliExpress. Założyłem, że jedno z moich zamówień nie dotarło. Tracking przesyłki pokazuje, że została doręczona, a ja nie mogę już otworzyć sporu ze sprzedawcą. By nawiązać kontakt z pracownikiem AliExpress skorzystałem z przeglądarki i zalogowałem się na swoje konto za pomocą komputera. Na stronie głównej, u góry znajduje się menu „Help”. Wybieramy z niego pod menu „Customer Service”. W wyszukiwarce wpisałem „I have not received my order”. Co można przetłumaczyć na „Nie otrzymałem swojego zamówienia”. Wybrałem pierwszy z pojawiających się wyników i nie wczytując się w szczegóły, poszukałem charakterystycznego, pomarańczowego przycisku „Online Service”. Powinien znajdować się w prawej części strony.



Po kliknięciu w niego następuje połączenie ze znanym bot’em Evą. Nie zrażaj się tym. Wklej lub wpisz jeszcze raz krótką informację o tym, że nie otrzymałeś swojego zamówienia. Następnie, wybierz z listy jedno ze swoich otrzymanych już zamówień. Ja wybrałem takie, które dotarło do mnie przesyłką nierejestrowaną. Na ekranie pojawiło się wtedy pytanie: „May I know if you have received the order?” (czy otrzymałem zamówienie). Odpowiedziałem przecząco. W odpowiedzi otrzymałem taką o oto informację: „The tracking information shows the order has been delivered. If you have not received your order, please track the parcel via the logistics official website and contact the post office to get the parcel specific location information” (z trackingu wynika, że przesyłka została doręczona).

Jak skontaktować się z AliExpress rozmowa z bootem

Potrzebujesz skontaktować się z pracownikiem AliExpress? To proste!

Jednak nie ta udzielona odpowiedź jest w tym istotna. Zwróć uwagę na szereg przycisków znajdujących u dołu okna z czatem. Po lewej stronie, podkreślony na czerwono, pojawił się nowy: „Chat with an agent now”. Nie jest on dostępny od razu, po rozpoczęciu rozmowy. Z założenia bot Eva ma odciąży Obsługę Klienta AliExpress i pomóc rozwiązać najprostsze sprawy. Jeśli w niego klikniesz, zostaniesz połączony bezpośrednio z pracownikiem.

Jak skontaktować się z AliExpress - rozmowa z pracownikiem

Jak widać na załączonym obrazku, aby skontaktować się z pracownikiem nie potrzeba wiele czasu. Również i Tobie na pewno się uda. Jeśli miałbyś jednak jeszcze dodatkowe pytania, zachęcam do komentowania i udostępniania wpisu.

Ten post ma 2 komentarzy

  1. Blog Młodego Taty

    Szymon,
    jeśli nie minął jeszcze czas ochrony Twojego zamówienia – pozostaje Ci cierpliwie czekać. Czasem zdarzają się takie zamówienia, w których informacja o ocleniu przesyłki pojawia się stosunkowo szybko (najczęściej w innym kraju), a później następuje długi czas oczekiwania na przesyłkę. Jeśli masz tylko jeszcze możliwość założyć spór – zrób to.

  2. Szymon

    Witam, 12.05.21 r. zamówiłem paczkę i ostatnią aktualizacją jest: „przesyłka w trakcie clenia” z 21.05.21. Na jednej stronie do śledzenia paczek jest coś o Budapeszcie. Kontaktowałem się ze sprzedawcą i wysłał mi taki numer telefonu: (+4822) 548 15 06, ale nikt nie odbiera. Znalazłem w internecie inny numer do polskiego Urzędu Celnego. Powiedzieli mi, że nie mogą mi pomóc, ale polecili mi, żebym się skontaktował z Pocztą Polską. Na ich stronie internetowej wpisuje numer śledzenia mojej paczki i pokazuje, że taka paczka istnieje ale mówią mi, że nie otrzymali fizycznie mojej paczki. Oznacza to, że moja paczka nie znajduje się w Polsce. Prawdopodobnie moja paczka jest w Budapeszcie na odprawie celnej, ale nie mogę nic więcej zrobić ponieważ nie dostałem żadnej wiadomości co mogę zrobić. Co mam zrobić?

Dodaj komentarz