03 Maj

Jak skontaktować się z AliExpress? Przeczytaj i rozwiąż swój problem!

jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress

W komentarzach pojawia się co jakiś czas pytanie dotyczące tego, jak skontaktować się z AliExpress. Niektóre problemy związane z zamówieniem, nieotrzymaniem paczki, bądź innymi wątpliwościami mającymi związek z zakupami w tym serwisie, o wiele prościej wyjaśnić bezpośrednio z pracownikiem AliExpress. Jak się z skontaktować z Biurem Obsługi AliExpress?

Krótki poradnik o tym jak skontaktować się z AliExpress

Jak już wspominałem na wstępnie tego wpisu, co jakiś czas pada pytanie dotyczące uzyskania bezpośredniego kontaktu z obsługą AliExpress. Okazuje się, że nie jest to tak bardzo skomplikowana sprawa jakby się na początku wydawało. Nawet w przypadku osób zupełnie nieznających obcych języków (szczególnie angielskiego). Co trzeba zrobić aby skontaktować się z AliExpress?

Jak skontaktować się z AliExpress – krok 1

W pierwszym kroku musisz udać na stronę serwisu AliExpress. U dołu tej witryny, po lewej stronie znajduje się link zatytułowany: „Customer Service”. Po kliknięciu w ten link zostaniesz przeniesiony na strony Biura Obsługi. Masz tutaj do wyboru kilkanaście krótkich artykułów zawierających wskazówki jak rozwiązać różnorakie problemy, posortowane w kilku tematycznych kategoriach. U dołu strony, znajduje się następujący tekst: „Contact Customer Service. Please select a question first so we can connect you to the right agent. The Customer Service Team is online 24/7.” to znaczy mniej więcej tyle: Biuro obsługi klienta. Najpierw wybierz pytanie, abyśmy mogli połączyć Cię z właściwym pracownikiem. Zespół obsługi klienta pracuje 24/7.” Poniżej znajduje się przycisk z napisem „Chat Now”. Kliknij w niego.

jak skontaktować się z AliExpress chat now

Jak skontaktować się z AliExpress – krok 2

Niestety, to jeszcze nie wszystkie potrzebne informacje by wiedzieć jak skontaktować się z AliExpress. Kliknięcie we wspomniany przycisk przeniesie Cię na kolejną stronę, na której znów będziesz musiał wybrać kategorię i podkategorię do której zakwalifikowałbyś swój problem. Jeśli masz kłopot z odnalezieniem go wśród wszystkich zawartych tam tematów, wybierz jakikolwiek. Ukaże się krótki poradnik jak rozwiązać wskazany problem i po raz kolejny znów zobaczysz przycisk „Chat Now”. I znów w niego kliknij.

Również ten krok nie przesądza o tym, że już wiesz jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress. Choć z każdym kolejnym krokiem jesteś już coraz bliżej tego. Aby połączyć się z biurem obsługi klienta wystarczy, że klikniesz we wspomniany przycisk.



Jak skontaktować się z AliExpress – krok 3

W kolejnym kroku wybierz z listy Twoich zamówień, która znajduje się po prawej stronie, to, którego dotyczy problem. Jeśli nie ma go na liście po prawej stronie lub gdy nie możesz przewinąć jej w dół – wybierz pierwsze lepsze. Z punktu widzenia rozwiązania Twojej sprawy na tym etapie, to i tak nie jest istotne. Eva, bo tak ma na imię automatyczny robot biura obsługi klienta, zapyta jakie masz trudności z daną przesyłką, wskaże Ci wstępną odpowiedź lub poda dodatkowe odpowiedzi by bardziej uściślić o co Ci chodzi. Przy kolejnej próbie udzielenia Ci wskazówki dot. Twojej sprawy pojawi się następujący tekst u dołu wypowiedzi: „Was your issue resolved?”.  Obok dwie odpowiedzi: „Resolved” i „Unresolved”. Można to przetłumaczyć na: „Czy Twój problem został rozwiązany?” oraz „Został rozwiązany” i „Pozostał nie rozwiązany”.

jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress resolved

Pozostaje Ci wtedy przycisnąć przycisk „Unresolved”. Automatycznie zostaniesz połączony z pracownikiem AliExpress. Przy pomocy np. Translatora od Google najprawdopodobniej rozwiążesz swój problem. W razie pytań zostaw swój komentarz. W miarę możliwości pomogę.



Podziel się na:
  • email
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Gadu-Gadu Live
  • Blogplay
  • Blip
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Poleć
  • Drukuj

40 thoughts on “Jak skontaktować się z AliExpress? Przeczytaj i rozwiąż swój problem!

  1. Co to znaczy? Taka odp. w sporze: „AliExpress result, AliExpress investigation – No”.

  2. Wioletta,
    znaczy to mniej więcej tyle, że we sporze, jeśli jest już zamknięty, nie uczestniczyło AliExpress. Dzieje się tak np. wtedy, kiedy sprzedawca przystaje na naszą propozycję zwrotu pieniędzy.

  3. Zakup dwóch par butów, otworzyłam dwa spory u jednego sprzedawcy (przesyłka była jedna i opłata też jedna za całość przez kartę). Przy jednej parze butów sprzedawca odpowiedział na spór, oczywiście przy zwrocie pieniędzy napisał „0.00” była to jednorazowa odpowiedź, natomiast przy drugiej parze butów nie odpisał na spór tylko zaczął konwersację w zakładce „kontakt ze sprzedającym” i tu przebiegała cała rozmowa, dodawałam tam też zdjęcia ich błędnego opisu. Ostatecznie sprzedający zaproponował zwrot 40$ za dwie pary, ale to wszystko nie na „sporze”. Spór jeszcze trwa 2 dni do włączenia się w niego AliExpress. Co mam robić, czekać aż spór zakończy się samoistnie? Czyli skończy się jego czas?

  4. Ala,
    tak, poczekaj na zakończenie sporu. Nawet jeśli miałoby w nim pośredniczyć AliExpress. To, że sprzedawca nie proponuje ugody w ramach sporu powinno wzbudzić Twoją czujność. Tylko zakończenie sporu i przyznanie Ci rekompensaty gwarantuje Ci zwrot pieniędzy.

  5. Co mam zrobić jeśli wylogowalo mnie z aliexpress a po ponownym zalogowaniu zniknęly mi wszystkie zmowienia teraz nie mogę ich śledzić jak to rozwiązać

  6. Gosiu,
    tak jak pisałem już w innym komentarzu: upewnij się, że to na ten login robiłaś zakupy 🙂 Jeden z Czytelników miał kiedyś podobny problem i okazało się, że każde zakupy, które dokonywał, wiązały się z nowym kontem. Jeśli jesteś pewna, że to ten sam login, spróbuj sprawdzić swoje zakupy w zakładce swoich usuniętych / ukrytych zamówień pod tym linkiem (My Orders -> Deleted Orders).

  7. Mam problem, w aplikacji aliexpress na telefonie gdy klikam „śledź” wyskakuje informacja „skontaktuj się z biurem obsługi klienta” przy czym paczka miała dotrzeć na dniach. Nie wiem jakie pytanie mam zadać podczas szukania pomocy. Proszę pomóżcie pierwszy raz zamawiam na Aliexpress i nie wiem co robić podonie dzieje sie chyba z 3 pozostałymi paczkami.

  8. Iwona,
    przede wszystkim pamiętaj, że nie wszystkie paczki mamy możliwość śledzić. Większość przesyłek jest nierejestrowanych i możemy śledzić je tylko w kraju wysyłki. Możesz spróbować skopiować sobie numer przesyłki i sprawdzić tracking np. na stronie Poczty Polskiej lub AliPaczka.pl. Zdarzyło się mi niejednokrotnie, że paczka ze statusem „Przygotowana do wysyłki” dotarła do mnie bezproblemowo. Dlatego też do końca się tym nie sugeruj. Najważniejsze żebyś pamiętała i pilnowała terminów by w przypadku nieotrzymania przesyłki założyć spór i odzyskać pieniądze.

  9. Hej mam problem, założyłam konto, zamówiłam kilka produktów. Chyba wpsiałam kilka razy złe hasło i zablokowali mi tymczasowo konto, podawanie maila w celu weryfikacji nic mi nie daje, chcą numer telefonu, co w takim wypadku mam zrobić?

  10. Witam, Kupiłem torbę skórzaną na aliex…. sprzedawca wysłał, ale nie doszła do mnie … poczta odesłała z powrotem – pewnie była uszkodzona. Otwarłem spór i chciałem zwrot pieniędzy, albo ponownie wysłanie towaru. Obecnie Spór zakończył się sam ze względu na termin – brak pieniędzy na koncie …. cała transakcja zakończona …. jak dowiedzieć się czy sprzedawca wysłał ponownie towar ? czy zamierza zwrócić pieniądze …. Pozdariawm

  11. Ewelin,
    po pierwsze i najważniejsze: czy jesteś pewna, że próbujesz uzyskać dostęp do swojego konta w serwisie AliExpress za pośrednictwem stron tego właśnie serwisu? Być może stałaś się ofiarą jakiegoś ataku i ktoś próbuje uzyskać od Ciebie Twoje osobiste dane. Jeśli masz problem z hasłem do swojego konta możesz go w dość prosty sposób odzyskać za pomocą swojego adresu e-mail. Wystarczy, że podasz na tej stronie swój adres email, na który zarejestrowałaś swoje konto i po przesunięciu suwaka weryfikacyjnego klikniesz „Submit” (wyślij). Na kolejnej stronie będziesz miała do wyboru dwie możliwości, możliwe, że rozpisane w języku chińskim. Pierwszy sposób to wybór metody odzyskania swojego hasła za pośrednictwem adresu email. Drugi sposób to odzyskiwanie hasła za pośrednictwem bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi AliExpress. Po wybraniu pierwszej opcji, na kolejnej stronie zobaczysz swój adres email, poniżej miejsce na wpisanie specjalnego kodu weryfikacyjnego, który powinien dotrzeć na Twoją skrzynkę mailową. Po tej weryfikacji powinnaś mieć możliwość zmiany swojego hasła.

  12. Łukasz,
    po otwarciu sporu, u góry, powinieneś mieć informację po ilu dniach, w przypadku braku porozumienia pomiędzy Tobą a sprzedawcą, Biuro Obsługi Klienta AliExpress przyłączy się do rozwiązania sporu. Jeśli rzeczywiście spór został zakończony, na liście swoich zamówień powinieneś znaleźć link, pod którym znajdzie się informacja o jego finale i związanych z tym postanowieniach. Na adres email powinieneś również otrzymać stosowną informację.

  13. Witam, proszę o pomoc!!!
    Nie mogę wejść w swoje zamówienia, czy te zrealizowane czy te jeszcze w trakcie realizacji, pokazuje mi się kłódka z kluczykiem.
    Nie mogę również dokonać zakupu (pierwszy bez problemu) również pokazuje mi się kluczyk i kłódka, ale ten problem pokazuje mi się tylko na komputerze?

    Z góry dziekuje za odpowiedź
    Ania

  14. Anna,
    ciężko Ci cokolwiek na tę chwilę doradzić. Jesteś pewna, że dobrze wpisujesz swoje dane do logowania? Ewentualnie czy nie przeniosłaś, może przypadkowo, swoich zamówień do usuniętych?

  15. Kupiłem przedmiot który okazał się być wadliwie wykonany.otworzyłem spór i przyznano mi zwrot połowy kwoty wpłaconej-ja proponowałem zwrot całej kwoty i odesłanie przedmiotu na polski adres-ale nie otrzymałem go tylko przyznanie zwrotu połowy(do dziś nie otrzymałem)

  16. Krzysztof,
    czy Twój spór został na pewno zakończony? Często, w czasie trwania sporu, obok Twojej propozycji swoje składają: sprzedawca i AliExpress, który dołącza do dyskusji w przypadku braku porozumienia. Po zakończeniu sporu, wraz z takową informacją przy zamówieniu, którego dotyczył, powinieneś drogą mailową otrzymać informację o jego zakończeniu i wynikach. Jeśli natomiast zostały Ci przyznany zwrot i go nie otrzymałeś skontaktuj się z Biurem Obsługi AliExpress. Jeśli płaciłeś kartą kredytową sprawdź czy możesz skorzystać z Chargeback’a.

  17. Witam, mam problem. Anulowałam zamówienie, ponieważ okazało się, że nie ma szans, że towar dotrze na czas (nie został jeszcze wysłany, a zapłaciłam za szybką wysyłkę DHL’em ok 200 zł). Jaka jest procedura zwrotu pieniędzy? Czy jeżeli sprzedawca nie wysłał towaru może odmówić zwrotu pieniędzy? Chcę ten towar zamówić jeszcze raz, ale nie płacąc takich wysokich kosztów za transport… Napisałam o tym do sprzedawcy ale on odpisał mi kompletnie nie na temat – zapewnił, że przed wysłaniem towaru dokładnie sprawdzi jego jakość ;)….

  18. Mam problem z zalogowaniem się do Aliexpress i nie wiem czy ktoś niepowołany nie przejął nad nim kontroli. Udało mi się zmienić hasło przez emeila, ale przy próbie logowanie pojawia się info, że jestem aktywna gdzie indziej (co jest nieprawdą). Pojawia się hasło ODZYSKAJ DOSTĘP i potem następuje przekierowanie na https//m.ru.alieexpress. Nie działam dalej bo to jakaś rosyjska strona. Czy jest możliwość odzyskania dostępu do mojego konta?

  19. Gosia B.,
    jedyne miejsce, pod którego adresem możesz odzyskać dostęp do swojego konta, w przypadku zapomnienia hasła, to umożliwiająca to oficjalna strona AliExpress. W kilku krótki krokach odzyskasz dostęp do swojego konta otrzymując specjalny link na swojego maila. Będziesz mogła wtedy ustalić sobie nowe hasło. W przypadku dalszych problemów zachęcam do polubienia profilu w serwisie Facebook i kontakt bezpośredni przez niego.

  20. Proszę o pomoc. Zakupiłam przedmiot i jestem w kontakcie ze sklepem który wysyła mi inf. że zamówienie nie zostało wygenerowane, że płatność nie powiodła się. Sprzedawca wie co kupiłam, wysyła zdjęcie, numer zamówienia. Kupiłam tam 2 przedmioty mające tworzyć całość. Sprzedawca sugerował, aby złożyć zamówienie ponownie – tego nie zrobiłam, później aby skontaktować się z obsługą klienta kupującego, tu mam problem bo wszystko po angielsku. Nie otwierałam sporu. Nie rozumiem co się stało, dlaczego nie ma potwierdzenia zamówienia u sprzedawcy? Mój bank wysłał przelew, sprawdziłam. Mam potwierdzenie też że zakupiłam przedmiot. Nie wiem jak to rozwiązać?

  21. Anna,
    po pierwsze – czy dokonywałaś kupna bezpośrednio poprzez stronę AliExpress czy za pośrednictwem jakiegoś „pośrednika”? Jeśli bezpośrednio w serwisie, to jaką wybrałaś płatność? Bez względu na wybór płatności powinnaś i tak otrzymać maila od AliExpress potwierdzającego zaksięgowanie pieniędzy za dane zamówienie. Kiedy dokonywałaś płatności?

  22. Witam, pierwszy raz kupiłam, śledząc przesyłkę zobaczyłam, że jest doręczona, ale ja nie odebrałam. Na poczcie mi przekazali że doręczono ją zupełnie w innej miejscowości. Zareagowałam u sprzedawcy, chciał zwrócić pieniądze na konto paypal, ja nie mam takiego konta, płaciłam kartą, założyłam spór, wynik sporu 0 zwrotu. Nie mam przesyłki, nie mam pieniędzy i nie ma ochrony konsumenta. To jest mój pierwszy zakup i szok, a mam ich jeszcze 15. Żałuję, że się w to wciągnęłam. Proszę o pomoc, co mam robić? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  23. Witam, alieexpres przyznało mi zwrot pieniędzy ale konto z którego płaciłem (nie wiem czy to jakaś różnica ale blikiem) zamknąłem, czy jest możliwość żeby zwrócili mi pieniądze na nowe konto? Niestety pracownik z serwisu nie bardzo umiał mi pomóc. Z góry dzięki za pomoc

  24. Mateusz,
    najistotniejszym faktem w Twojej sytuacji jest to, że Twoje konto, z którego dokonywałeś płatności, jest już zamknięte. Korzystając z doświadczenia proponuję wstępnie skontaktować się z Twoim byłym bankiem. Kiedyś, w podobnej sytuacji, pracownik AliExpress polecał kontakt z bankiem, gdyż on nie ma możliwości zmiany numeru konta, dla zwracanej płatności. Skontaktuj się ze swoim byłym bankiem i daj znać czy coś udało Ci się ustalić 🙂

  25. Krystyna,
    bez dodatkowych, szczegółowych informacji nie jestem wstanie dokładnie odpowiedzieć. Najprawdopodobniej sprzedawca podał fałszywy tracking przesyłki. To, że chciał Ci zwrócić pieniądze świadczyć może tylko o tym, że najprawdopodobniej jej nie wysłał. Czy kontaktowałaś się z Biurem Obsługi Klienta AliExpress? W razie problemów zachęcam do kontaktu poprzez maila lub za pośrednictwem Facebooka. Wystarczy polubić mój profil i napisać 🙂

  26. Witam Krzysztofie 🙂 Dopiero znaczynam przygodę z AliExpress i chciałbym zapytać co oznacza przy Estimated Delivery 11/16. Czy jest to data doręczenia, czy też wysłania produktu od sprzedającego? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  27. Sebastian, witaj :),
    jest to nic innego jak „przewidywany czas doręczenia przesyłki do Ciebie. Pamiętaj, że jeśli do tego dnia nie dotrze, to jeszcze nic złego się nie dzieje. Zawsze trzeba pilnować czasu ochrony kupującego, który z reguły wynosi aż 60 dni. Ale ile dokładnie wynosi w Twoim przypadku jest napisane w opisie aukcji.

  28. Witam,
    1 września zakupiłem falownik solarny. Około 10 września już DHL import pyta mnie o nr paczki. Potem pytają mnie o ilość szt. nazwę i do czego służy. Odpowiadam zgodnie z prawdą, co i jak. Ale za kilka dni nie zgadza się nr paczki i dalej, za kilka dni żądają fakturę. Odpowiadam zgodnie z prawdą, że jej nie mam, bo pewnie jest w paczce, opłatę za przesyłkę, to odpowiadam, że jest wliczona w cenę paczki i dodaję,że jeśli podlegać będzie opodatkowaniu, to podatek zapłacę. Cisza. W międzyczasie sklep uspokaja mnie, że mam cierpliwie czekać, że wszystko będzie dobrze Dhl import dopiero 1 października informuje mnie,że odesłali paczkę 24 września. Sklep w Chinach na moje pisma Hi…, albo podatek.. HI… Okres ochrony klienta 26 dni. Ponieważ dzisiaj znalazłem Pana instrukcję postępowania, co nieco rozjaśniło mnie w głowie, to prosiłbym o więcej wyjaśnień, co z tym fantem zrobić ? Dziękuję za radę jeśli się taka znajdzie. J.K. PS. Butów i odzieży nie kupuję, tylko takie rzeczy, których nie ma w przystępnej cenie, bo nie produkuje się w Polsce, a to miała być jedna szt. na moja potrzebę, a nie na handel, bo gdybym zakupił kontener albo więcej, to stałbym z fakturą w zębach w Gdyni, a tak biednemu zawsze wiatr w oczy…. Pozdrawiam. J.K.

  29. Witam. Wygrałam spór na Ali ale muszę w przeciągu 10 dni wysłać wadliwy produkt do chin co jest w moim przypadku nieopłacalne. Co jeśli to nieodeślę? Czy odzyskam pieniądze?

  30. Gabriel,
    Twój wpis jest nieco chaotyczny, ale na tyle ile udało się mi odczytać to co chciałeś przekazać, odpowiem. Najprawdopodobniej Twoja przesyłka została zatrzymana w Urzędzie Celnym. Wyłączam problem z adresem czy innym logistycznymi problemami, gdyż jak wspominałeś firma DHL miała z Tobą kontakt. Najprawdopodobniej na Twoją przesyłkę zostało naliczone cło – stąd prośba o fakturę (od której zostałby naliczony podatek). Nigdy nie miałem jeszcze do czynienia z Urzędem Celnym, ale z informacji, które posiadam, często wystarczy wysłanie screenu aukcji, na której kupiło się produkt z widoczną ceną. Jak wiadomo, bardzo rzadko w paczkach z Chin są przesyłane jakiekolwiek paragony czy faktury. Mnie osobiście to się nigdy nie przytrafiło. Jeśli nie masz już możliwości założenia sporu w serwisie AliExpress, spróbuj skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta serwisu. Za ich pośrednictwem podejmij kroki celem odzyskania pieniędzy za zamówienie.

  31. Ela,
    niestety podejrzewam, że będziesz musiała co najmniej podać tracking przesyłki, by odzyskać pieniądze. W najgorszym przypadku zostaną Ci zwrócone pieniądze kiedy przesyłka dotrze już do sprzedawcy. Czy zwrot musisz zrobić do Chiń, czy do któregoś z polskich dystrybutorów? Warto czasem w czasie sporu zaproponować zwrot, np. 80 % ceny produktu, bez potrzeby jego odesłania.

  32. Witam. Proszę nie brać pod uwagę poprzedniego mojego wpisu, bo chyba coś wpisałem w witrynie, a witryny nie mam, a wpis proszę uznać za pomyłkę. Mój zakup falownik solarny 1300 wat okazał się tak podejrzany, że już w połowie września pytano mnie na maila o inny numer paczki kilkukrotnie, bo rzekomo paczka się nie zgadzała z moim numerem zakupu, który podałem. W następnych dniach była cisza, ale około połowy września dostaję następne pytania o ilość szt. do czego to służy, i czy na własny użytek?
    Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że jedna sztuka, że do regulacji częstotliwości i napięcia, że jest to urządzenie jednofazowe na 230 volt i na własny użytek. Następnego dnia GNNimport pyta, czy mam fakturę, na co odpowiadam,że nie mam, bo widocznie jest w paczce lub na paczce, a na pytanie opłacie za transport, to znów odpowiedziałem, że przesyłka jest darmowa, a wyższa jest cena towaru. dodałem też, że jeśli będę musiał zapłacić podatek VAT, TO ZAPŁACĘ. Wydawało się, że jest już wszystko w porządku ale pani z którą rozmawiałem stwierdziła, że ALiEkspress to teraz mają pod specjalnym nadzorem i ani jednym słowem nie poinformowała mnie, że przyślą mi jakieś oświadczenia do wypełnienia. Sklep poinformował mnie,że mam być dobrej myśli i czekać. Kiedy już
    czekam kilka dni znajduję w spamie na mailu oświadczenia do wypełnienia i jednocześnie dostaję powiadomienie od GDNimport dhl, że towar odesłano z powrotem do sprzedawcy, a na stronie sprzedawcy wykończone i podobno nie tylko otrzymałem ale i potwierdziłem. Wartość towaru około 550.00 zł Z dhl-em miałem już kłopoty kiedy zachciało mi się 52″ telewizora z internetu, to przewoźnik dwukrotnie mi przywoził ten sprzęt coraz bardziej popsuty i w końcu sprawę musiałem oddać do sądu i wygrałem. W tej sprawie zakup 1 września, a ochrona kupującego 26 dni. Sklep MarsRock….. odpowiada mnie. Hi w czym problem… nie zapłacony podatek… Hi…. Odbioru nie podpisywałem na stronie nic nie potwierdzałem, a towar zgodnie z moimi informacjami wrócił do właściciela w Chinach. Gdybym miał do oclenia, opodatkowania z dwa, trzy kontenery sprzętu, to stał bym z fakturą w zębach i czekał bym na upusty i wszyscy byliby zapewne zadowoleni. Doradź mi Pan, co da się jeszcze z tym fantem zrobić, a za odpowiedź z góry dziękuję. Pożyteczny blog jak widzę choć zauważyłem go dopiero wczoraj. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. J.K.
    PS. A dhl z małej bo to dziadowska firma, tak mówię nie tylko ja, alei moi trzej Kuzyni, którzy jeżdżą w innej szybkiej paczce. Dwukrotnie kierowca dhl-u nabrał mnie mówiąc, że muszę mu podpisać odbiór, kiedy paczka jest na samochodzie, a potem bez sprawdzenia zawartości, uciekał z posesji.

  33. Gabriel,
    dziękuję za kolejny komentarz. Wydaje się mi, że najlepiej będzie skontaktować się ze sprzedawcą bezpośrednio lub AliExpress za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Komunikacja następuje co prawda po angielsku, ale posiłkując się Translatorem od Google można sobie poradzić. Napisz do nich, że nie otrzymałeś żadnego oświadczenia do wypełnienia. Ewentualnie jeśli będziesz pisał do sprzedawcy poproś o ponowną wysyłkę towaru. A jeśli będziesz kontaktował się bezpośrednio z AliExpress, spróbuj odzyskać jakąś część pieniędzy. Choćby wartość zamówienia potrącona o koszta wysyłki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Visit Us On Facebook