03 Maj

Jak skontaktować się z AliExpress? Przeczytaj i rozwiąż swój problem!

jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress

W komentarzach pojawia się co jakiś czas pytanie dotyczące tego, jak skontaktować się z AliExpress. Niektóre problemy związane z zamówieniem, nieotrzymaniem paczki, bądź innymi wątpliwościami mającymi związek z zakupami w tym serwisie, o wiele prościej wyjaśnić bezpośrednio z pracownikiem AliExpress. Jak się z skontaktować z Biurem Obsługi AliExpress?

Krótki poradnik o tym jak skontaktować się z AliExpress

Jak już wspominałem na wstępnie tego wpisu, co jakiś czas pada pytanie dotyczące uzyskania bezpośredniego kontaktu z obsługą AliExpress. Okazuje się, że nie jest to tak bardzo skomplikowana sprawa jakby się na początku wydawało. Nawet w przypadku osób zupełnie nieznających obcych języków (szczególnie angielskiego). Co trzeba zrobić aby skontaktować się z AliExpress?

Jak skontaktować się z AliExpress – krok 1

W pierwszym kroku musisz udać na stronę serwisu AliExpress. U dołu tej witryny, po lewej stronie znajduje się link zatytułowany: „Customer Service”. Po kliknięciu w ten link zostaniesz przeniesiony na strony Biura Obsługi. Masz tutaj do wyboru kilkanaście krótkich artykułów zawierających wskazówki jak rozwiązać różnorakie problemy, posortowane w kilku tematycznych kategoriach. U dołu strony, znajduje się następujący tekst: „Contact Customer Service. Please select a question first so we can connect you to the right agent. The Customer Service Team is online 24/7.” to znaczy mniej więcej tyle: Biuro obsługi klienta. Najpierw wybierz pytanie, abyśmy mogli połączyć Cię z właściwym pracownikiem. Zespół obsługi klienta pracuje 24/7.” Poniżej znajduje się przycisk z napisem „Chat Now”. Kliknij w niego.

jak skontaktować się z AliExpress chat now

Jak skontaktować się z AliExpress – krok 2

Niestety, to jeszcze nie wszystkie potrzebne informacje by wiedzieć jak skontaktować się z AliExpress. Kliknięcie we wspomniany przycisk przeniesie Cię na kolejną stronę, na której znów będziesz musiał wybrać kategorię i podkategorię do której zakwalifikowałbyś swój problem. Jeśli masz kłopot z odnalezieniem go wśród wszystkich zawartych tam tematów, wybierz jakikolwiek. Ukaże się krótki poradnik jak rozwiązać wskazany problem i po raz kolejny znów zobaczysz przycisk „Chat Now”. I znów w niego kliknij.

Również ten krok nie przesądza o tym, że już wiesz jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress. Choć z każdym kolejnym krokiem jesteś już coraz bliżej tego. Aby połączyć się z biurem obsługi klienta wystarczy, że klikniesz we wspomniany przycisk.



Jak skontaktować się z AliExpress – krok 3

W kolejnym kroku wybierz z listy Twoich zamówień, która znajduje się po prawej stronie, to, którego dotyczy problem. Jeśli nie ma go na liście po prawej stronie lub gdy nie możesz przewinąć jej w dół – wybierz pierwsze lepsze. Z punktu widzenia rozwiązania Twojej sprawy na tym etapie, to i tak nie jest istotne. Eva, bo tak ma na imię automatyczny robot biura obsługi klienta, zapyta jakie masz trudności z daną przesyłką, wskaże Ci wstępną odpowiedź lub poda dodatkowe odpowiedzi by bardziej uściślić o co Ci chodzi. Przy kolejnej próbie udzielenia Ci wskazówki dot. Twojej sprawy pojawi się następujący tekst u dołu wypowiedzi: „Was your issue resolved?”.  Obok dwie odpowiedzi: „Resolved” i „Unresolved”. Można to przetłumaczyć na: „Czy Twój problem został rozwiązany?” oraz „Został rozwiązany” i „Pozostał nie rozwiązany”.

jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress resolved

Pozostaje Ci wtedy przycisnąć przycisk „Unresolved”. Automatycznie zostaniesz połączony z pracownikiem AliExpress. Przy pomocy np. Translatora od Google najprawdopodobniej rozwiążesz swój problem. W razie pytań zostaw swój komentarz. W miarę możliwości pomogę.



Podziel się na:
  • email
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Gadu-Gadu Live
  • Blogplay
  • Blip
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Poleć
  • Drukuj

90 thoughts on “Jak skontaktować się z AliExpress? Przeczytaj i rozwiąż swój problem!

  1. Co to znaczy? Taka odp. w sporze: „AliExpress result, AliExpress investigation – No”.

  2. Wioletta,
    znaczy to mniej więcej tyle, że we sporze, jeśli jest już zamknięty, nie uczestniczyło AliExpress. Dzieje się tak np. wtedy, kiedy sprzedawca przystaje na naszą propozycję zwrotu pieniędzy.

  3. Zakup dwóch par butów, otworzyłam dwa spory u jednego sprzedawcy (przesyłka była jedna i opłata też jedna za całość przez kartę). Przy jednej parze butów sprzedawca odpowiedział na spór, oczywiście przy zwrocie pieniędzy napisał „0.00” była to jednorazowa odpowiedź, natomiast przy drugiej parze butów nie odpisał na spór tylko zaczął konwersację w zakładce „kontakt ze sprzedającym” i tu przebiegała cała rozmowa, dodawałam tam też zdjęcia ich błędnego opisu. Ostatecznie sprzedający zaproponował zwrot 40$ za dwie pary, ale to wszystko nie na „sporze”. Spór jeszcze trwa 2 dni do włączenia się w niego AliExpress. Co mam robić, czekać aż spór zakończy się samoistnie? Czyli skończy się jego czas?

  4. Ala,
    tak, poczekaj na zakończenie sporu. Nawet jeśli miałoby w nim pośredniczyć AliExpress. To, że sprzedawca nie proponuje ugody w ramach sporu powinno wzbudzić Twoją czujność. Tylko zakończenie sporu i przyznanie Ci rekompensaty gwarantuje Ci zwrot pieniędzy.

  5. Co mam zrobić jeśli wylogowalo mnie z aliexpress a po ponownym zalogowaniu zniknęly mi wszystkie zmowienia teraz nie mogę ich śledzić jak to rozwiązać

  6. Gosiu,
    tak jak pisałem już w innym komentarzu: upewnij się, że to na ten login robiłaś zakupy 🙂 Jeden z Czytelników miał kiedyś podobny problem i okazało się, że każde zakupy, które dokonywał, wiązały się z nowym kontem. Jeśli jesteś pewna, że to ten sam login, spróbuj sprawdzić swoje zakupy w zakładce swoich usuniętych / ukrytych zamówień pod tym linkiem (My Orders -> Deleted Orders).

  7. Mam problem, w aplikacji aliexpress na telefonie gdy klikam „śledź” wyskakuje informacja „skontaktuj się z biurem obsługi klienta” przy czym paczka miała dotrzeć na dniach. Nie wiem jakie pytanie mam zadać podczas szukania pomocy. Proszę pomóżcie pierwszy raz zamawiam na Aliexpress i nie wiem co robić podonie dzieje sie chyba z 3 pozostałymi paczkami.

  8. Iwona,
    przede wszystkim pamiętaj, że nie wszystkie paczki mamy możliwość śledzić. Większość przesyłek jest nierejestrowanych i możemy śledzić je tylko w kraju wysyłki. Możesz spróbować skopiować sobie numer przesyłki i sprawdzić tracking np. na stronie Poczty Polskiej lub AliPaczka.pl. Zdarzyło się mi niejednokrotnie, że paczka ze statusem „Przygotowana do wysyłki” dotarła do mnie bezproblemowo. Dlatego też do końca się tym nie sugeruj. Najważniejsze żebyś pamiętała i pilnowała terminów by w przypadku nieotrzymania przesyłki założyć spór i odzyskać pieniądze.

  9. Hej mam problem, założyłam konto, zamówiłam kilka produktów. Chyba wpsiałam kilka razy złe hasło i zablokowali mi tymczasowo konto, podawanie maila w celu weryfikacji nic mi nie daje, chcą numer telefonu, co w takim wypadku mam zrobić?

  10. Witam, Kupiłem torbę skórzaną na aliex…. sprzedawca wysłał, ale nie doszła do mnie … poczta odesłała z powrotem – pewnie była uszkodzona. Otwarłem spór i chciałem zwrot pieniędzy, albo ponownie wysłanie towaru. Obecnie Spór zakończył się sam ze względu na termin – brak pieniędzy na koncie …. cała transakcja zakończona …. jak dowiedzieć się czy sprzedawca wysłał ponownie towar ? czy zamierza zwrócić pieniądze …. Pozdariawm

  11. Ewelin,
    po pierwsze i najważniejsze: czy jesteś pewna, że próbujesz uzyskać dostęp do swojego konta w serwisie AliExpress za pośrednictwem stron tego właśnie serwisu? Być może stałaś się ofiarą jakiegoś ataku i ktoś próbuje uzyskać od Ciebie Twoje osobiste dane. Jeśli masz problem z hasłem do swojego konta możesz go w dość prosty sposób odzyskać za pomocą swojego adresu e-mail. Wystarczy, że podasz na tej stronie swój adres email, na który zarejestrowałaś swoje konto i po przesunięciu suwaka weryfikacyjnego klikniesz „Submit” (wyślij). Na kolejnej stronie będziesz miała do wyboru dwie możliwości, możliwe, że rozpisane w języku chińskim. Pierwszy sposób to wybór metody odzyskania swojego hasła za pośrednictwem adresu email. Drugi sposób to odzyskiwanie hasła za pośrednictwem bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi AliExpress. Po wybraniu pierwszej opcji, na kolejnej stronie zobaczysz swój adres email, poniżej miejsce na wpisanie specjalnego kodu weryfikacyjnego, który powinien dotrzeć na Twoją skrzynkę mailową. Po tej weryfikacji powinnaś mieć możliwość zmiany swojego hasła.

  12. Łukasz,
    po otwarciu sporu, u góry, powinieneś mieć informację po ilu dniach, w przypadku braku porozumienia pomiędzy Tobą a sprzedawcą, Biuro Obsługi Klienta AliExpress przyłączy się do rozwiązania sporu. Jeśli rzeczywiście spór został zakończony, na liście swoich zamówień powinieneś znaleźć link, pod którym znajdzie się informacja o jego finale i związanych z tym postanowieniach. Na adres email powinieneś również otrzymać stosowną informację.

  13. Witam, proszę o pomoc!!!
    Nie mogę wejść w swoje zamówienia, czy te zrealizowane czy te jeszcze w trakcie realizacji, pokazuje mi się kłódka z kluczykiem.
    Nie mogę również dokonać zakupu (pierwszy bez problemu) również pokazuje mi się kluczyk i kłódka, ale ten problem pokazuje mi się tylko na komputerze?

    Z góry dziekuje za odpowiedź
    Ania

  14. Anna,
    ciężko Ci cokolwiek na tę chwilę doradzić. Jesteś pewna, że dobrze wpisujesz swoje dane do logowania? Ewentualnie czy nie przeniosłaś, może przypadkowo, swoich zamówień do usuniętych?

  15. Kupiłem przedmiot który okazał się być wadliwie wykonany.otworzyłem spór i przyznano mi zwrot połowy kwoty wpłaconej-ja proponowałem zwrot całej kwoty i odesłanie przedmiotu na polski adres-ale nie otrzymałem go tylko przyznanie zwrotu połowy(do dziś nie otrzymałem)

  16. Krzysztof,
    czy Twój spór został na pewno zakończony? Często, w czasie trwania sporu, obok Twojej propozycji swoje składają: sprzedawca i AliExpress, który dołącza do dyskusji w przypadku braku porozumienia. Po zakończeniu sporu, wraz z takową informacją przy zamówieniu, którego dotyczył, powinieneś drogą mailową otrzymać informację o jego zakończeniu i wynikach. Jeśli natomiast zostały Ci przyznany zwrot i go nie otrzymałeś skontaktuj się z Biurem Obsługi AliExpress. Jeśli płaciłeś kartą kredytową sprawdź czy możesz skorzystać z Chargeback’a.

  17. Witam, mam problem. Anulowałam zamówienie, ponieważ okazało się, że nie ma szans, że towar dotrze na czas (nie został jeszcze wysłany, a zapłaciłam za szybką wysyłkę DHL’em ok 200 zł). Jaka jest procedura zwrotu pieniędzy? Czy jeżeli sprzedawca nie wysłał towaru może odmówić zwrotu pieniędzy? Chcę ten towar zamówić jeszcze raz, ale nie płacąc takich wysokich kosztów za transport… Napisałam o tym do sprzedawcy ale on odpisał mi kompletnie nie na temat – zapewnił, że przed wysłaniem towaru dokładnie sprawdzi jego jakość ;)….

  18. Mam problem z zalogowaniem się do Aliexpress i nie wiem czy ktoś niepowołany nie przejął nad nim kontroli. Udało mi się zmienić hasło przez emeila, ale przy próbie logowanie pojawia się info, że jestem aktywna gdzie indziej (co jest nieprawdą). Pojawia się hasło ODZYSKAJ DOSTĘP i potem następuje przekierowanie na https//m.ru.alieexpress. Nie działam dalej bo to jakaś rosyjska strona. Czy jest możliwość odzyskania dostępu do mojego konta?

  19. Gosia B.,
    jedyne miejsce, pod którego adresem możesz odzyskać dostęp do swojego konta, w przypadku zapomnienia hasła, to umożliwiająca to oficjalna strona AliExpress. W kilku krótki krokach odzyskasz dostęp do swojego konta otrzymując specjalny link na swojego maila. Będziesz mogła wtedy ustalić sobie nowe hasło. W przypadku dalszych problemów zachęcam do polubienia profilu w serwisie Facebook i kontakt bezpośredni przez niego.

  20. Proszę o pomoc. Zakupiłam przedmiot i jestem w kontakcie ze sklepem który wysyła mi inf. że zamówienie nie zostało wygenerowane, że płatność nie powiodła się. Sprzedawca wie co kupiłam, wysyła zdjęcie, numer zamówienia. Kupiłam tam 2 przedmioty mające tworzyć całość. Sprzedawca sugerował, aby złożyć zamówienie ponownie – tego nie zrobiłam, później aby skontaktować się z obsługą klienta kupującego, tu mam problem bo wszystko po angielsku. Nie otwierałam sporu. Nie rozumiem co się stało, dlaczego nie ma potwierdzenia zamówienia u sprzedawcy? Mój bank wysłał przelew, sprawdziłam. Mam potwierdzenie też że zakupiłam przedmiot. Nie wiem jak to rozwiązać?

  21. Anna,
    po pierwsze – czy dokonywałaś kupna bezpośrednio poprzez stronę AliExpress czy za pośrednictwem jakiegoś „pośrednika”? Jeśli bezpośrednio w serwisie, to jaką wybrałaś płatność? Bez względu na wybór płatności powinnaś i tak otrzymać maila od AliExpress potwierdzającego zaksięgowanie pieniędzy za dane zamówienie. Kiedy dokonywałaś płatności?

  22. Witam, pierwszy raz kupiłam, śledząc przesyłkę zobaczyłam, że jest doręczona, ale ja nie odebrałam. Na poczcie mi przekazali że doręczono ją zupełnie w innej miejscowości. Zareagowałam u sprzedawcy, chciał zwrócić pieniądze na konto paypal, ja nie mam takiego konta, płaciłam kartą, założyłam spór, wynik sporu 0 zwrotu. Nie mam przesyłki, nie mam pieniędzy i nie ma ochrony konsumenta. To jest mój pierwszy zakup i szok, a mam ich jeszcze 15. Żałuję, że się w to wciągnęłam. Proszę o pomoc, co mam robić? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  23. Witam, alieexpres przyznało mi zwrot pieniędzy ale konto z którego płaciłem (nie wiem czy to jakaś różnica ale blikiem) zamknąłem, czy jest możliwość żeby zwrócili mi pieniądze na nowe konto? Niestety pracownik z serwisu nie bardzo umiał mi pomóc. Z góry dzięki za pomoc

  24. Mateusz,
    najistotniejszym faktem w Twojej sytuacji jest to, że Twoje konto, z którego dokonywałeś płatności, jest już zamknięte. Korzystając z doświadczenia proponuję wstępnie skontaktować się z Twoim byłym bankiem. Kiedyś, w podobnej sytuacji, pracownik AliExpress polecał kontakt z bankiem, gdyż on nie ma możliwości zmiany numeru konta, dla zwracanej płatności. Skontaktuj się ze swoim byłym bankiem i daj znać czy coś udało Ci się ustalić 🙂

  25. Krystyna,
    bez dodatkowych, szczegółowych informacji nie jestem wstanie dokładnie odpowiedzieć. Najprawdopodobniej sprzedawca podał fałszywy tracking przesyłki. To, że chciał Ci zwrócić pieniądze świadczyć może tylko o tym, że najprawdopodobniej jej nie wysłał. Czy kontaktowałaś się z Biurem Obsługi Klienta AliExpress? W razie problemów zachęcam do kontaktu poprzez maila lub za pośrednictwem Facebooka. Wystarczy polubić mój profil i napisać 🙂

  26. Witam Krzysztofie 🙂 Dopiero znaczynam przygodę z AliExpress i chciałbym zapytać co oznacza przy Estimated Delivery 11/16. Czy jest to data doręczenia, czy też wysłania produktu od sprzedającego? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  27. Sebastian, witaj :),
    jest to nic innego jak „przewidywany czas doręczenia przesyłki do Ciebie. Pamiętaj, że jeśli do tego dnia nie dotrze, to jeszcze nic złego się nie dzieje. Zawsze trzeba pilnować czasu ochrony kupującego, który z reguły wynosi aż 60 dni. Ale ile dokładnie wynosi w Twoim przypadku jest napisane w opisie aukcji.

  28. Witam,
    1 września zakupiłem falownik solarny. Około 10 września już DHL import pyta mnie o nr paczki. Potem pytają mnie o ilość szt. nazwę i do czego służy. Odpowiadam zgodnie z prawdą, co i jak. Ale za kilka dni nie zgadza się nr paczki i dalej, za kilka dni żądają fakturę. Odpowiadam zgodnie z prawdą, że jej nie mam, bo pewnie jest w paczce, opłatę za przesyłkę, to odpowiadam, że jest wliczona w cenę paczki i dodaję,że jeśli podlegać będzie opodatkowaniu, to podatek zapłacę. Cisza. W międzyczasie sklep uspokaja mnie, że mam cierpliwie czekać, że wszystko będzie dobrze Dhl import dopiero 1 października informuje mnie,że odesłali paczkę 24 września. Sklep w Chinach na moje pisma Hi…, albo podatek.. HI… Okres ochrony klienta 26 dni. Ponieważ dzisiaj znalazłem Pana instrukcję postępowania, co nieco rozjaśniło mnie w głowie, to prosiłbym o więcej wyjaśnień, co z tym fantem zrobić ? Dziękuję za radę jeśli się taka znajdzie. J.K. PS. Butów i odzieży nie kupuję, tylko takie rzeczy, których nie ma w przystępnej cenie, bo nie produkuje się w Polsce, a to miała być jedna szt. na moja potrzebę, a nie na handel, bo gdybym zakupił kontener albo więcej, to stałbym z fakturą w zębach w Gdyni, a tak biednemu zawsze wiatr w oczy…. Pozdrawiam. J.K.

  29. Witam. Wygrałam spór na Ali ale muszę w przeciągu 10 dni wysłać wadliwy produkt do chin co jest w moim przypadku nieopłacalne. Co jeśli to nieodeślę? Czy odzyskam pieniądze?

  30. Gabriel,
    Twój wpis jest nieco chaotyczny, ale na tyle ile udało się mi odczytać to co chciałeś przekazać, odpowiem. Najprawdopodobniej Twoja przesyłka została zatrzymana w Urzędzie Celnym. Wyłączam problem z adresem czy innym logistycznymi problemami, gdyż jak wspominałeś firma DHL miała z Tobą kontakt. Najprawdopodobniej na Twoją przesyłkę zostało naliczone cło – stąd prośba o fakturę (od której zostałby naliczony podatek). Nigdy nie miałem jeszcze do czynienia z Urzędem Celnym, ale z informacji, które posiadam, często wystarczy wysłanie screenu aukcji, na której kupiło się produkt z widoczną ceną. Jak wiadomo, bardzo rzadko w paczkach z Chin są przesyłane jakiekolwiek paragony czy faktury. Mnie osobiście to się nigdy nie przytrafiło. Jeśli nie masz już możliwości założenia sporu w serwisie AliExpress, spróbuj skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta serwisu. Za ich pośrednictwem podejmij kroki celem odzyskania pieniędzy za zamówienie.

  31. Ela,
    niestety podejrzewam, że będziesz musiała co najmniej podać tracking przesyłki, by odzyskać pieniądze. W najgorszym przypadku zostaną Ci zwrócone pieniądze kiedy przesyłka dotrze już do sprzedawcy. Czy zwrot musisz zrobić do Chiń, czy do któregoś z polskich dystrybutorów? Warto czasem w czasie sporu zaproponować zwrot, np. 80 % ceny produktu, bez potrzeby jego odesłania.

  32. Witam. Proszę nie brać pod uwagę poprzedniego mojego wpisu, bo chyba coś wpisałem w witrynie, a witryny nie mam, a wpis proszę uznać za pomyłkę. Mój zakup falownik solarny 1300 wat okazał się tak podejrzany, że już w połowie września pytano mnie na maila o inny numer paczki kilkukrotnie, bo rzekomo paczka się nie zgadzała z moim numerem zakupu, który podałem. W następnych dniach była cisza, ale około połowy września dostaję następne pytania o ilość szt. do czego to służy, i czy na własny użytek?
    Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że jedna sztuka, że do regulacji częstotliwości i napięcia, że jest to urządzenie jednofazowe na 230 volt i na własny użytek. Następnego dnia GNNimport pyta, czy mam fakturę, na co odpowiadam,że nie mam, bo widocznie jest w paczce lub na paczce, a na pytanie opłacie za transport, to znów odpowiedziałem, że przesyłka jest darmowa, a wyższa jest cena towaru. dodałem też, że jeśli będę musiał zapłacić podatek VAT, TO ZAPŁACĘ. Wydawało się, że jest już wszystko w porządku ale pani z którą rozmawiałem stwierdziła, że ALiEkspress to teraz mają pod specjalnym nadzorem i ani jednym słowem nie poinformowała mnie, że przyślą mi jakieś oświadczenia do wypełnienia. Sklep poinformował mnie,że mam być dobrej myśli i czekać. Kiedy już
    czekam kilka dni znajduję w spamie na mailu oświadczenia do wypełnienia i jednocześnie dostaję powiadomienie od GDNimport dhl, że towar odesłano z powrotem do sprzedawcy, a na stronie sprzedawcy wykończone i podobno nie tylko otrzymałem ale i potwierdziłem. Wartość towaru około 550.00 zł Z dhl-em miałem już kłopoty kiedy zachciało mi się 52″ telewizora z internetu, to przewoźnik dwukrotnie mi przywoził ten sprzęt coraz bardziej popsuty i w końcu sprawę musiałem oddać do sądu i wygrałem. W tej sprawie zakup 1 września, a ochrona kupującego 26 dni. Sklep MarsRock….. odpowiada mnie. Hi w czym problem… nie zapłacony podatek… Hi…. Odbioru nie podpisywałem na stronie nic nie potwierdzałem, a towar zgodnie z moimi informacjami wrócił do właściciela w Chinach. Gdybym miał do oclenia, opodatkowania z dwa, trzy kontenery sprzętu, to stał bym z fakturą w zębach i czekał bym na upusty i wszyscy byliby zapewne zadowoleni. Doradź mi Pan, co da się jeszcze z tym fantem zrobić, a za odpowiedź z góry dziękuję. Pożyteczny blog jak widzę choć zauważyłem go dopiero wczoraj. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. J.K.
    PS. A dhl z małej bo to dziadowska firma, tak mówię nie tylko ja, alei moi trzej Kuzyni, którzy jeżdżą w innej szybkiej paczce. Dwukrotnie kierowca dhl-u nabrał mnie mówiąc, że muszę mu podpisać odbiór, kiedy paczka jest na samochodzie, a potem bez sprawdzenia zawartości, uciekał z posesji.

  33. Gabriel,
    dziękuję za kolejny komentarz. Wydaje się mi, że najlepiej będzie skontaktować się ze sprzedawcą bezpośrednio lub AliExpress za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Komunikacja następuje co prawda po angielsku, ale posiłkując się Translatorem od Google można sobie poradzić. Napisz do nich, że nie otrzymałeś żadnego oświadczenia do wypełnienia. Ewentualnie jeśli będziesz pisał do sprzedawcy poproś o ponowną wysyłkę towaru. A jeśli będziesz kontaktował się bezpośrednio z AliExpress, spróbuj odzyskać jakąś część pieniędzy. Choćby wartość zamówienia potrącona o koszta wysyłki.

  34. Witam

    kupiłem słuchawki na AliExpress przelałem pieniądze przez przelewy24 na 2 dzień zamówienie zostało zamknięte z notatką nie zapłacone przelewy twierdzą że przelały a sprzedający twierdzi że nie ma pieniędzy co teraz zrobić?

  35. Piotr,
    czy masz na swoim mailu potwierdzenie wykonania płatności przez serwis przelewy24.pl? Temat takiej wiadomości powinien mieć mniej więcej taki format: New payment transaction (P24-H**-J**-H**). Jeśli takiego potwierdzenia nie masz źródła problemów poszukiwałbym właśnie w tym. Jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego konta, zareklamuj transakcję. Jeśli masz potwierdzenie, że przelew został pomyślnie wykonany przez serwis Przelewy24.pl skontaktuj się bezpośrednio z AliExpress. Najprawdopodobniej to oni mają problem z zaksięgowaniem płatności i stąd wynikają problemy z Twoim zamówieniem.

  36. Jak znaleźć usunięty spór. (mianowicie usunęłam spór nie wchodząc w niego. Przez co w zakładce mam pusto ale nadal pisze ze mam utworzony 1spor. ) co mam zrobić żeby usunąć go calkowicie

  37. Kingss,
    Sporów, jako takowych nie da się usunąć. Bez względu na to jak dany spór w serwisie AliExpress się zakończył, zawsze jego wynik można zweryfikować pod adresem: „My Orders” -> „Refund & Disputes”. Jeśli nie możesz znaleźć swojego zamówienia, co do którego został otwarty spór spróbuj go znaleźć w zakładce „Deleted Orders”. Znajdziesz ją po kliknięciu na stronie głównej AliExpress w menu „My Orders” -> „Manage Feedback” -> (wtedy w menu po lewej stronie znajdziesz ten link) „Deleted Orders”.

  38. Bardzo proszę o pomoc bo nie mogę sama rozwiązać mojego problemu. Otóż kupiłam dwa zegarki w zestawie zrobiłam przelew, pieniądze zeszły z mojego konta a w zamówieniach nie mam produktu. nie wiem przez jakie konto zamówiłam czy moje czy męża ale u niego też nie ma w zamówieniach. nie wiem co mam robić, bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Grażyna

  39. Grażyna,
    jeśli Twoja płatność została poprawnie wykonana i zaksięgowana przez AliExpress, na swojej skrzynce mailowej lub Twojego męża, powinnaś znaleźć wiadomość mniej więcej o takim temacie: „Your order *************** has been paid successfully”, gdzie *** to numer Twojego zamówienia. W ten sposób możesz zorientować się z którego konta zostało opłacone zamówienie. Jeśli dalej, po zalogowaniu na to konto za pośrednictwem aplikacji lub strony www, nie możesz znaleźć swojego zamówienia na liście „My Orders”, poszukaj go w usuniętych zamówieniach. Znajdziesz je po kliknięciu na stronie głównej AliExpress w menu „My Orders” -> „Manage Feedback” -> (wtedy w menu po lewej stronie znajdziesz ten link) „Deleted Orders”.

  40. W sporze Aliexpress wysłałam zły numer do śledzenia przesyłki zwrotnej do Chin. Co mam zrobić żeby poprawić ten numer? Czy mogę nie uzyskać zwrot pieniędzy przez błędny numer?

  41. Magda,
    jeśli masz jeszcze możliwość dodawania nowych tzw. „dowodów” do sporu – to po prostu dodaj jako dowód, poprawny numer przesyłki. Jeśli już takiej możliwości nie masz – w wiadomości do sprzedawcy napisz o pomyłce i podaj nowy numer śledzenia. Swoją drogą, daj znać proszę, czy na zwrot pieniędzy musiałaś czekać aż przesyłka wróci do sprzedawcy?

  42. Proszę o pomoc!
    Wpłaciłam przez Przelewy24 kwotę za zakup – sporą, bo ponad 150zl. Płatność przebiegła bez zarzutu, została zaakceptowana, o czym powiadomiono mnie mailowo. Jednak status zamówienia ciągle był ten sam – brak płatności. Po 24h od zamówienia zostało ono automatycznie zamknięte ze statusem, ze nie dokonałam zapłaty. Kontaktowałam się z serwisem przelewy24 – u nich płatność potwierdzona, nie mogą jej cofnąć. Kontaktowałam się ze sprzedawca – on ma status, że nie zapłacono. Co mam zrobić? Proszę o odpowiedz. Dodam, ze skontaktowałam się z AliExpress tak jak w powyższej instrukcji jest napisane, ale po kliknięciu ‚unresolved’ w 3 kroku nie skontaktowano mnie z pracownikiem.

  43. Paulina,
    w ostatnich dniach rzeczywiście dzieje się coś dziwnego z płatnościami w serwisie AliExpress. Sam miałem niestandardową sytuację z okazji święta zakupowego 11 listopada. W moim przypadku, po dokonaniu płatności, otrzymałem kilka maili, z prośbą o dokonanie zaległych płatności. Na szczęście, we wszystkich zamówieniach pieniądze zostały poprawnie zaksięgowane. Jeśli chodzi o to, jak skontaktować się z AliExpress i ich pracownikiem – przygotowuję aktualizację instrukcji w związku ze zmianami, jakie zaszły na stronie. Postaram się jeszcze dziś wrzucić uzupełnienie artykułu. Myślę, że właśnie najlepiej będzie skontaktować się bezpośrednio z pracownikiem AliExpress.

  44. Piotrze,
    pozostaje czekać 🙂 To, że przesyłka została oclona nie oznacza zawsze, że „na drugi dzień” będzie w Twoim domu. Najdłużej na ocloną przesyłkę czekałem niespełna miesiąc. Zawsze, bez względu na status przesyłki i na to, co wynika z trackingu, trzeba pilnować terminów ochrony kupującego. Póki trwa – czekaj spokojnie na przesyłkę.

  45. Paczka już się znalazła, ale mam nowy problem. Sprzedawca podał mi numer przesyłki 10.11.2019 i do tej pory nie wyszukuje przesyłki ani na AliExpress ani na Aalipaczka. Patrzałem teraz na track24 i też nic. Co teraz zrobić?

  46. Piotr,
    Prawidłowy numer przesyłki powinien znajdować się w Twoim zamówieniu. Generalnie musisz wiedzieć, że śledzenie przesyłki nie działa zaraz po jej nadaniu. Może się też tak zdarzyć, że sprzedawca podał Ci błędny lub fałszywy numer trackingu, gdyż musiał w podanym terminie wysłać Ci paczkę. W końcu – są też takie przesyłki, nierejestrowane, które w ograniczonym stopniu da się śledzić i to tylko do momentu opuszczenia lotniska w kraju nadania. Najważniejsze, co już pisałem po niżej, pilnować terminów. W przypadku nieotrzymania przesyłki założyć spór i odzyskać pieniądze.

  47. No właśnie z tamtąd mam numer wysyłki z mojego zamówienia i cały czas on nie działa a sprzedający nie odpowiada na pytania jak do niego pisze co teraz zrobić?

    Pozdrawiam

  48. Witam. Proszę o pomoc. Złozyłem zamówienie na Alliexpress na trzy kamery u tego samego sprzedawcy i pieniądze z konta zostały pobrane. Chwile później z dwóch zrezygnowałem a jedno pozostawiłem żeby wysłali. Zamówienie już otrzymałem , za jedną kamerę Alliexpress również przekazało zwrot a za jedną nie. Czy mam zacząć się martwić , że coś kręcą czy może następnego dnia będzie zwrot za to drugie zamówienie? Pozdrawiam

  49. Witam, proszę o pomoc. Zakupiłam suszarkę do włosów i przy drugim jej użyciu przestała działać. Poinformowałam o tym sprzedawcę. Sprzedawca kazał mi poczekać kilka dni aż skontaktuje się z producentem suszarki. Tak minął miesiąc aż skończył się mój okres ochrony kupującego i nie mogę założyć sporu. Sprzedający po miesiącu stwierdził, że producent nie odpowiada i że może mi zwrócić 5$. Ja chcę pełnej kwoty którą zapłaciłam za produkt czyli 15$. Co mam zrobić żeby odzyskać pieniądze?

  50. Dorota,
    niestety, podejrzewam, że stałaś się ofiarą nieuczciwego sprzedawcy. Praktycznie na każdym kroku powtarzam, czy to w przypadku nieotrzymania produktu, czy to w przypadku problemów z poprawnym działaniem zakupionej rzeczy w serwisie AliExpress, najważniejszą kwestią jest pilnowanie terminów. Dzięki Programowi Ochrony Kupujących nasze pieniądze i zakupy są bezpieczne. Sprzedawca dlatego Cię zwodził by zabrać Ci możliwość założenia sporu i odzyskania pieniędzy. W Twoim przypadku proponuję Ci skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i poproszenie by zajęli się Twoją sprawą.

  51. Piotr,
    jesteś pewny, że to Ty anulowałeś spór? Jeśli został Ci przyznany zwrot, automatycznie spór został zamknięty tytułem przyznanego Ci zwrotu 🙂 W razie wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta AliExpress.

  52. Maciej,
    jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu za drugą kamerę skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta AliExpress. Najczęściej w mailu podawana jest informacja, że zwrot powinien nastąpić w przedziale od trzech do dwudziestu dni. Jeśli już ten czas minął, to tym bardziej skontaktuj się z pracownikiem AliExpress by wyjaśnić sytuację :).

  53. Mam problem z AliExpress zrobiłam zamówienie ściągnięto kasę z konta ale nie mam tego zamówienia na moim koncie, ani w usuniętych.

  54. Witam serdecznie, zrobiłam straszną głupotę i proszę o poradę. Kupiłam kilka rzeczy na Ali. W przelewie zrobiłam błąd wpisałam za mało o 2zl. Jedną z zakupionych rzeczy już wysłali nie wiem co zresztą. Dostałam to 2zl na ten sam nr konta, ale mam wątpliwości czy to przejdzie. Ewidentnie moj błąd. Czekać czy reagować?

  55. Nie ma na stronie AliExpress żadnego czatu na żywo, tylko jakaś dyskusja durna z automatem, któremu nie można zadać konkretnego pytania tylko trzeba wybierać z listy!

  56. Witam, ja mam taki problem : zakupiłem buty na aliexpres, pieniądze przelałem. Zamówienie było widoczne przez 5 dni a następnie zniknęło z moich zakupów ( tak jak bym w ogóle nic nie zamawiał. Próbowałem się kontaktować ale odpowiada robot Ewa. Odpowiedzi w stylu: czy mogę sformułować inaczej pytanie itd. Zadaję proste pytania ze wskazaniem daty, kwoty i numeru transakcji.Nie mogę otworzyć sporu bo nie ma mojego zamówienia. Co zrobić w takiej sytuacji ?

  57. Tomasz,
    przyznam, że dotarło już do mnie kilka sygnałów o znikających zamówieniach. Dziś, mając w pamięci problemy ze swoimi niby nieopłaconymi zakupami z 11 listopada, sprawdziłem czy nadal wszystkie są na liście. Póki co, wygląda, że są wszystkie. Proponuję Ci skontaktować się z pracownikiem AliExpress i zapytać co się dzieje. Jeśli masz jakieś inne zamówienia na liście, wstępnie w „rozmowie z Ewą” na nie się powołaj. Jeśli nie masz, spróbuj podjąć jakąkolwiek konwersację i za każdym razem, gdy np. pojawi Ci się możliwość oceny otrzymanego wyniku, daj łapkę w dół. Wskaż w przesłanej ankiecie, która się później ukaże, że nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu. Ja tak czyniąc, najczęściej za drugim, trzecim razem, mam możliwość połączenia się z pracownikiem AliExpress za pośrednictwem tego przycisku:

    chat-z-pracownikiem-aliexpress

    Spróbuj również zalogować się na swoje konto za pośrednictwem strony www i sprawdź, czy nadal nie ma tego zamówienia.

  58. Jak już pisałem w jednym z ostatnich komentarzy, aby rozpocząć rozmową z pracownikiem AliExpress trzeba przycisnąć w ten przycisk:

    czat-z-pracownikiem-aliexpress

    Aby zobaczyć ten przycisk trzeba wyrazić swoje niezadowolenie z otrzymanych odpowiedzi „Evy”. Ja, gdy chcę bezpośrednio skontaktować się z pracownikiem AliExpress, próbuję wcześniej rozwiązać problem przy pomocy „Evy”. Po udzielonej odpowiedzi oceniam ją dając „łapkę w dół”. Za drugim, czasem za trzecim razem, po wyrażonym niezadowoleniu, pojawia się ten przycisk powyżej i po jego kliknięciu następuje bezpośrednie połączenie z pracownikiem AliExpress.

    bezpośredni-czat-z-pracownikiem-aliexpress

  59. Nieogarnięta,
    robiłaś przelew ręcznie? Na poczcie? Polecam na przyszłość korzystać z serwisu przelewy24.pl po złożeniu zamówienia. Dzięki temu cały proces związany z opłatą za zakupy jest w pełni zautomatyzowany i nie ma możliwości by wkradła się jakakolwiek pomyłka, np. w kwocie. Sprawdź status swoich zamówień: czy wszystkie są już opłacone? Te dwa złote, które wysłałaś, wysłałaś z takim samym tytułem przelewu jak poprzedni?

    Zawsze możesz spróbować się skontaktować z pracownikiem AliExpress i dopytać czy zamówienia zostały poprawnie opłacone.

  60. Katarzyna,
    za pomocą czatu, spróbuj skontaktować się z pracownikiem AliExpress. Być może w czasie dokonywania zakupów Cię wylogowało i stąd brak zamówienia na Twojej liście. Spróbuj zalogować się na swoje konto poprzez stronę www i sprawdź czy dalej nie wyświetla Ci się to, co zakupiłaś. Jeśli nie, spróbuj namierzyć nr zamówienia w otrzymanych maila od Aliexpress.

  61. Piotr,
    jeśli masz możliwość otwarcia ponownie sporu, otwórz go, w taki sam sposób jak poprzednio. Dopisz informację, że poprzedni spór przez przypadek anulowałeś i nadal domagasz się zwrotu.

  62. Jak można skasować karty płatnicze? Jedną mam nieaktualną i ciągle muszę wpisywać nową kartę, a drugą którą chce skasować rzadko używam i mam mało na niej środków.

  63. Jak odzyskać widoczność zamówienia? Utraciłam aplikacje AliExpress, po ponownym zainstalowaniu konto jest puste, nie pokazuje żadnych zamówień czy są w drodze czy nie. Zakupy zrobiłam 12go listopada, nie wiem czy przesyłki do mnie idą czy nie, w jaki sposób mogę się tego dowiedzieć? Przyznam, że nie jestem pewna czy z danego konta dokonałam zakupu, ale loguje się na dwa i na żadnym nie widać zakupów. W jaki sposób odzyskać zamówienie, teraz nawet jak przesyłki nie dojdą do mnie, nie mogę założyć sporu bo nie ma żadnego zamówienia, w co bym nie weszła wychodzi puste.
    Jedyny dowód na zakup to przelew z konta – czy po tym można jakoś odnaleźć zamówienie albo sprzedającego? Czas ucieka a ja nie wiem co robić? To moje pierwsze zakupy, do tego jak wchodzę przez telefon na jednym koncie pokazuje mi się, że trwa spor. Ja żadnego sporu jeszcze nie zakładałam, czy mógł go założyć sprzedający? I dlaczego jak klikam w to, to znowu jest pusto, zero informacji.

  64. Alicja,
    dziwna sprawa z tymi znikającymi zamówieniami w aplikacji AliExpress. Jesteś kolejną osobą, która zgłasza mi takie wątpliwości. U mnie też zauważyłem dziwne działanie aplikacji, gdy przeglądam zamówienia. Zdarza się, że nie wyświetla wszystkich, niektóre za to podwójnie. Problem ten znika, gdy loguję się na swoje konto za pośrednictwem strony www. Daję sobie wyświetlanie zamówień – 30 na stronę – i wtedy wyświetla mi moje zakupy poprawnie. Może spróbuj posobnie? W innym wypadku pozostaje skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i dopytać gdzie są Twoje zamówienia.

  65. Mam w swoim sporze:
    AliExpress investigation No
    i poniżej:
    Logistics issue Yes

    Co to oznacza? Mam coś uzupełnić – czy zwrócą środki?

  66. Dwa zamówienia złożone i opłacone. Nie widać ich w ogóle na liście zamówień. Mam natomiast e maile,z numerami i w przypadku jednego informację,że został wysłany. E maile przychodzą z nagłówkiem Hi, PL shoper. Tak jakby mój adres e mail nie współgrał z kontem aliexpress. Po numerze zamówienia w zakładce wyszukaj zamówienie nic nie znajduje w centrum pomocy. Proszę o pomoc.

  67. Anna,
    być może dokonując zakupów nie byłaś zalogowana na swoim koncie, lub w czasie zakupów, nie zostały one przypisane do Twojego konta. Być może to kwestia jakiejś literówki? Sprawdź dokładnie ustawienia swojego konta. Jeśli wszystko wygląda ok, proponuję zwrócić się z zapytaniem do Biura Obsługi Klienta AliExpress. Podjąć próbę skontaktowania się bezpośrednio z pracownikiem AliExpress i rozpytać o przedstawioną sytuację.

  68. Rafał,
    otwierając spór jaki wskazałeś powód? Nie mam wglądu w Twoją sytuację, ale domyślam się, że został otwarty z powodu niedostarczenia przesyłki. Jeśli tak, to ta informacja właśnie o tym świadczy, że wystąpił jakiś problem logistyczny. W takim przypadku powinny Ci zostać zwrócone pieniądze.

  69. Darek,
    jeśli jeszcze nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, spróbuj skorzystać z tej strony: https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm. Gdyby strona wyświetliła Ci się w języku chińskim, możesz go zmienić na angielski za pośrednictwem menu (druga zakładka od prawej, ta, która posiada nawiasy). Ta strona służy generalnie do dodawania, usuwania i zarządzania swoimi kartami kredytowymi / debetowymi.

  70. Krzysztof
    wskazałem, Spór Powodu: Niektóre towary brakujące. Generalnie zamówiłem 4 różne rzeczy, a doszły tylko dwie i o tym napisałem. Póki co nie otrzymałem żadnej propozycji od Aliexpress a od kilku dni czeka sobie na „Logistics issue Yes” + info: Please check the reply in AliExpress’ Judgment Details or in your email for more information.

    Rozumiem, że czekać na jakąś propozycję od Ali?

  71. Rafał,
    rozumiem, że do tej pory AliExpress w żaden sposób nie brała udziału w dyskusji? W szczegółach sporu powinna być widoczna informacja, kiedy dokładnie Biuro Obsługi Klienta włączy się do niego i kiedy sam spór powinien się w przybliżonym terminie zakończyć.

  72. Krzysztof,
    założyłem dwa spory – po jednym na każdą niedostarczoną rzecz w ramach danego zamówienia. Przy pierwszej rzeczy Aliexpress proposal – to zwrot pieniędzy za tą rzecz (zaakceptowałem). Przy drugiej natomiast: „Logistics issue Yes”. W sporze przy tej rzeczy nie było jeszcze włączenia się Aliexpress do sporu. W szczegółach sporu widzę: Estimated time Dec. 03 2019 / Negotiation Finished. Rozumiem, że 3 grudnia wkroczy BOK do tego sporu?

  73. Rafał,
    jak dobrze rozumiem, jest to dzień zakończenia sporu. AliExpress powinno zareagować szybciej. W szczegółach sporu powinna się znaleźć informacja kiedy to nastąpi. Logujesz się na swoje konto poprzez Aplikację czy stronę www? Pamiętam, że przy logowaniu się poprzez stronę www, w szczegółach sporu znajdował się czasowy wykres, gdzie znajdowała się odpowiednia adnotacja o tym, kiedy w dyskusję włączy się AliExpress.

  74. Krzysztof,
    tak, jest to dzień zakończenia sporu. Loguję się przez stronę WWW – i tak, jest czasowy wykres i na nim jest napisane:
    Nov. 26 2019
    AliExpress Steps In
    If you and the seller can’t come to an agreement, we will step in and help.

    Ale 26.11 to też dzień otworzenia przeze mnie sporu: Nov. 26 2019 Open a Dispute

    Jednocześnie poniżej z historii sporu jest:

    Nov. 26 2019
    AliExpress result
    AliExpress investigation No

    Nov. 26 2019
    Logistics
    Logistics issue Yes

    i już od 26.11 nic się nie dzieje – nikt nie wkroczył do sporu.

    Rozumiem, że po prostu czekać do daty zakończenia sporu i mimo, że nie otrzymałem żadnej propozycji od Aliexpress to pieniądze za tę rzecz zwrócą?

  75. Rafał,
    być może wkradł się jakiś błąd odnośnie dat. Bynajmniej spór, co do zasady, powinniśmy rozwiązać między sobą a sprzedawcą. Opiera się to na dodawaniu dowodów i składaniu propozycji. Dopiero gdy obie strony niedojdą do porozumienia, wkracza AliExpress. By spór nie trwał w nieskończoność ma on ustalone ramy czasowe. Myślę, że najrozsądniej będzie poczekać do końca sporu. Możesz też złożyć propozycję lub dowód, np. skan z trackingu i dopisać, że przesyłka nadal do Ciebie niedotarta i nie wiesz gdzie aktualnie się znajduje. Dlatego żądasz pełnego zwrotu.

  76. Krzysztof,
    ale przesyłka do mnie dotarła, tyle, że nie jest kompletna – zamówiłem 4 rzeczy, a dostałem dwie. Zatem za dwie brakujące żądam zwrotu otwierając przy tych dwóch rzeczach spór (dokumentując zdjęciem kopertę i dwie rzeczy, które z niej wyjąłem). Dzięki za rady – zatem czekam do końca sporu. Pozdrawiam

  77. 11 listopada zamówiłam 4 przesyłki z Aliexpress, które zaraz opłaciłam na poczcie. Dzisiaj pokazuje mi, że przesyłki nie są opłacone. Co mam robić? Boje się, że mi przepadną bo już miałam tak ze dwa razy. Proszę o pomoc. Moje zamówienie jest już puste.

  78. Gośka,
    przede wszystkim musisz zweryfikować czy dane, które wpisałaś na pocztowym blankiecie są poprawne. Czy te dane były automatycznie generowane za pośrednictwem np. systemu przelewy24.pl? Jeśli na 100 % jesteś pewna poprawności danych proponuję skontaktować się z pracownikiem AliExpress i dopytać dlaczego pieniądze nie zostały poprawnie zaksięgowane dla Twojego zamówienia. Możesz również skontaktować się z przelewy24.pl i sprawdzić status Twojego przelewu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Visit Us On Facebook