You are currently viewing Jak skontaktować się z AliExpress? Poradnik 2020

Jak skontaktować się z AliExpress? Poradnik 2020

W komentarzach pod poprzednim wpisem z cyklu „Jak skontaktować się z AliExpress” pojawiły się w ostatnim czasie sugestie o trudnościach w nawiązaniu rozmowy bezpośrednio z pracownikiem AliExpress. Podobne głosy płynęły z przesłanych maili. Okazało się, że obok bariery językowej, pojawia się problem z obsługą bota, o kobiecym imieniu Eva.

Jak skontaktować się z AliExpress w kilku krokach. Poradnik 2020

W niniejszym poście, chciałbym zaprezentować Ci jak skontaktować się z AliExpress w kilku prostych krokach. Wykorzystamy do tego narzędzie, które oferuje sam serwis. Mam tu na myśli czat. Ponieważ chcę aby sama instrukcja stała się dla Ciebie bardziej czytelna, dlatego będę posiłkował się screenami pochodzącymi ze strony i moim komentarzem do nich.

Pierwszym krokiem, który trzeba zrobić by skontaktować się z pracownikiem AliExpress poprzez czat, jest przejście na stronę internetową Biura Obsługi Klienta. Na samym dole strony znajduje się link „Online Service. Get more help”. Jest to przycisk, po którego kliknięciu połączy Cię z botem pomocy AliExpress Evą.

W tym momencie, Twoim oczom ukaże się czat. Obok informacji o tym, że rozmówczyni ma na imię Eva, możesz wybrać interesującą Cię kwestię z listy gotowych problemów. Jeśli Twoja sprawa jest bardziej skomplikowana, po prostu napisz o tym na czacie. Dla potrzeb przykładu, moim problemem jest to, że pomimo pozytywnego statusu przesyłki „dostarczono”, nie dotarła ona do mnie.

Cześć Eva. Moim problemem jest nieotrzymane zamówienie pomimo statusu „Dostarczono”.
Hi Eva. My problem is the order not received despite the status „Delivered”.

Po wysłaniu wiadomości pojawi Ci się możliwość wskazania, którego zamówienia dotyczy Twój problem. Jeśli nie ma go na liście, wskaż jakiekolwiek. Ponieważ na tym etapie i tak najważniejszym celem jest połączenie się bezpośrednio z pracownikiem AliExpress. Oraz odpowiedzenie sobie na pytanie jak skontaktować się z AliExpress.

jak skontaktować się z AliExpress wybór zamówienia

Po potwierdzeniu wyboru zamówienia, Eva zapytała mnie czy wskazany produkt do mnie dotarł. Jako, że cała konwersacja odbywa się w języku angielskim, możesz posiłkować się takimi narzędziami jak Google Translator. Szczególnie wtedy, gdy język angielski nie jest Twoją mocną stroną. Odpowiedziałem, że nie otrzymałem zamówienia. Być może wydaje Ci się to nieprawdopodobne, ale to już prawie finał naszych starań.

Jak skontaktować się z AliExpress. Krok finałowy

Kolejne pytanie, które padło dotyczyło możliwości otwarcia sporu. Wybrałem opcję „Cancel” i kliknąłem „Prześlij”. W tym momencie, u dołu czatu pojawia się dodatkowy przycisk „Porozmawiaj teraz z agentem”.

jak skontaktować się z AliExpress porozmawiaj z pracownikiem

Umożliwi Ci on połączenie się bezpośrednio z pracownikiem AliExpress. Po krótkiej wymianie uprzejmości możesz przejść do szczegółowego przedstawienia swojego problemu.

jak skontaktować się z AliExpress połączenie z pracownikiem

Teraz już nie musisz się zastanawiać jak skontaktować się z AliExpress. Teraz to już po prostu wiesz :). Masz pytania? Zachęcam do komentowania.

 

Nie przegap pozostałych, równie ciekawych wpisów!

[fruitful_recent_posts posts=”4″ cat=”rodzic-w-internecie” style=”bordered” cols=”2″ show_thumbs=”on” thumb_width=”200″ thumb_height=”150″ thumb_radius=”4″ show_date=”on” show_header=”on” show_excerpt=”on” excerpt_len=”30″ show_metadata=”on” animation=”fade-up”]

Ten post ma 10 komentarzy

  1. Blog Młodego Taty

    Tomasz,
    przyznam, że ja nie spotkałem się z podobnym problemem. Jedyne co mogę podpowiedzieć, to ewentualnie sprawdzić w zakładce „Zamówienia” link z ikonką kosza – „Usunięte zamówienia”. Być może przez przypadek tam powędrowały.

  2. Tomasz

    Ktoś spotkał się z problemem skasowania całej zawartości swojego konta do stanu jak by go właśnie założył. Cały czat. Były dwa spory. Historia cała historia zamówień itp. Rejestracja kart płatniczych. Nic nie ma.
    Piszę kilka razy do obsługi ale cisza.

  3. Blog Młodego Taty

    Adam,
    czy Twoje zamówienie ma status „Dostarczono”? Generalnie po otrzymaniu przedmiotu, a więc gdy status zamówienia zmieni się na „Dostarczono” masz 15 dni na założenie sporu. Teoretycznie, powinieneś mieć taką możliwość. Sprzedawca podał fałszywy tracking Twojej przesyłki stąd informacja, że została dostarczona w USA. Sprawdź w zamówieniu, jaka data widnieje przy informacji, że przesyłka została dostarczona, być może właśnie ta październikowa, stąd problemy z otwarciem sporu (teoretycznie minął czas na to).

  4. Adam

    Witam. Zamówiłem kamerkę na Ali 25.11. Po kilku dniach 02.12 sprzedawca napisał, ze nie może wysłać bo ma jakieś problemy z jakością towaru itp. Zaproponował zwrot pieniędzy i otworzenie sporu. Problem w tym, że nie moge go otworzyć. Co ciekawe pokazuje mi ze moja paczka doszła do USA w październiku i ma status dostarczona??? czyli ponad miesiąc temu. Co mam zrobić bo nie moge otworzyć sporu. Wyskakuja mi komunikaty, ze status zamówienia nie pozwala na otwarcie sporu. Sprzedawca od 2 dni sie nie odzywa mimo że pisałem mu o moim problemie.

  5. Blog Młodego Taty

    Marian,
    znasz numer tej przesyłki? Czy masz jeszcze możliwość założenia sporu do tego zamówienia?

  6. Marian

    Nie otrzymałem obiecanej i opłaconej przesyłki.

  7. Blog Młodego Taty

    Gosiek,
    jednym z rozwiązań będzie poczekanie aż minie czas, w którym powinnaś otrzymać przesyłkę. I choć automatycznie zmieni się status Twojego zamówienia na „dostarczono”, to będziesz miała 15 dni na założenie sporu. Będziesz mogła wtedy wskazać, że nie otrzymałaś przesyłki. Że sprzedawca podał Ci nieprawidłowy numer trackingowy. Pamiętaj: to, że w trackingu masz pokazane, że przesyłka została dostarczona, wcale nie znaczy, że Twoja przesyłka już ma taki status (łatwo to sprawdzić na liście swoich zamówień – pod tymi niedostarczonymi będzie widniał przycisk „Potwierdź otrzymanie przesyłki). Możesz również skontaktować się z AliExpress za pośrednictwem czatu. Może się tak zdarzyć, że przesyłka w końcu do Ciebie dotrze w czasie ochrony kupującego.

  8. Gosiek

    Zwracam się z prośbą o pomoc. Zakupiłam produkt, wysyłka kurierem. Po 2 dniach odezwał się sprzedający, ze ma prośbę czy mogę wydłużyć wysyłkę przesyłki z jego strony, bo oni nie wiedzieli, ze na magazynie z Hiszpanii już towaru nie ma (napisał, że brali udział w promocji w serwisie AliExpress i im się skończył towar), że nowy będzie za 10 dni. Przedłużyłam i tu chyba był mój błąd. Po 10 dniach nadano mi nr przesyłki, za 2 dni było w Polsce i jakie moje zdziwienie, ze przesyłka ma status odebrano a ja towaru nie odbierałam. Zadzwoniłam do firmy kurierskiej i okazało się ze ten nr przesyłki nie był mój. Skontaktowania się ze sprzedającym i pytam o co chodzi, a oni mnie przepraszają itp. I ze wyślą za tydz. Mija tydzień i nic. Nowego numeru przesyłki nie nadają i nie odpowiadają. Przy wciśnięciu „otwórz panel dyskusyjny” pojawia się komunikat „coś o 10 dniach” ale jest to dla mnie nie zrozumiałe, bo ta moja transakcja ma status dostarczone, to jak sprzedawca mógł mi dać ta blokadę 10 dniową. Jak mam odzyskać pieniądze? Boje się dać status „otrzymano” bo tam można założyć spór, bo fizycznie tej przesyłki nie dostałam. Nie wiem co mam zrobić. Proszę o pomoc.

  9. Łukasz

    Coś chyba już zmienili, bo u mnie ten sposób nie działa niestety. Nie łączy z konsultantem.

Dodaj komentarz