03 Maj

Jak skontaktować się z AliExpress? Przeczytaj i rozwiąż swój problem!

jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress

W komentarzach pojawia się co jakiś czas pytanie dotyczące tego, jak skontaktować się z AliExpress. Niektóre problemy związane z zamówieniem, nieotrzymaniem paczki, bądź innymi wątpliwościami mającymi związek z zakupami w tym serwisie, o wiele prościej wyjaśnić bezpośrednio z pracownikiem AliExpress. Jak się z skontaktować z Biurem Obsługi AliExpress?

Krótki poradnik o tym jak skontaktować się z AliExpress

Jak już wspominałem na wstępnie tego wpisu, co jakiś czas pada pytanie dotyczące uzyskania bezpośredniego kontaktu z obsługą AliExpress. Okazuje się, że nie jest to tak bardzo skomplikowana sprawa jakby się na początku wydawało. Nawet w przypadku osób zupełnie nieznających obcych języków (szczególnie angielskiego). Co trzeba zrobić aby skontaktować się z AliExpress?

Jak skontaktować się z AliExpress – krok 1

W pierwszym kroku musisz udać na stronę serwisu AliExpress. U dołu tej witryny, po lewej stronie znajduje się link zatytułowany: „Customer Service”. Po kliknięciu w ten link zostaniesz przeniesiony na strony Biura Obsługi. Masz tutaj do wyboru kilkanaście krótkich artykułów zawierających wskazówki jak rozwiązać różnorakie problemy, posortowane w kilku tematycznych kategoriach. U dołu strony, znajduje się następujący tekst: „Contact Customer Service. Please select a question first so we can connect you to the right agent. The Customer Service Team is online 24/7.” to znaczy mniej więcej tyle: Biuro obsługi klienta. Najpierw wybierz pytanie, abyśmy mogli połączyć Cię z właściwym pracownikiem. Zespół obsługi klienta pracuje 24/7.” Poniżej znajduje się przycisk z napisem „Chat Now”. Kliknij w niego.

jak skontaktować się z AliExpress chat now

Jak skontaktować się z AliExpress – krok 2

Niestety, to jeszcze nie wszystkie potrzebne informacje by wiedzieć jak skontaktować się z AliExpress. Kliknięcie we wspomniany przycisk przeniesie Cię na kolejną stronę, na której znów będziesz musiał wybrać kategorię i podkategorię do której zakwalifikowałbyś swój problem. Jeśli masz kłopot z odnalezieniem go wśród wszystkich zawartych tam tematów, wybierz jakikolwiek. Ukaże się krótki poradnik jak rozwiązać wskazany problem i po raz kolejny znów zobaczysz przycisk „Chat Now”. I znów w niego kliknij.

Również ten krok nie przesądza o tym, że już wiesz jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress. Choć z każdym kolejnym krokiem jesteś już coraz bliżej tego. Aby połączyć się z biurem obsługi klienta wystarczy, że klikniesz we wspomniany przycisk.



Jak skontaktować się z AliExpress – krok 3

W kolejnym kroku wybierz z listy Twoich zamówień, która znajduje się po prawej stronie, to, którego dotyczy problem. Jeśli nie ma go na liście po prawej stronie lub gdy nie możesz przewinąć jej w dół – wybierz pierwsze lepsze. Z punktu widzenia rozwiązania Twojej sprawy na tym etapie, to i tak nie jest istotne. Eva, bo tak ma na imię automatyczny robot biura obsługi klienta, zapyta jakie masz trudności z daną przesyłką, wskaże Ci wstępną odpowiedź lub poda dodatkowe odpowiedzi by bardziej uściślić o co Ci chodzi. Przy kolejnej próbie udzielenia Ci wskazówki dot. Twojej sprawy pojawi się następujący tekst u dołu wypowiedzi: „Was your issue resolved?”.  Obok dwie odpowiedzi: „Resolved” i „Unresolved”. Można to przetłumaczyć na: „Czy Twój problem został rozwiązany?” oraz „Został rozwiązany” i „Pozostał nie rozwiązany”.

jak skontaktować się z pracownikiem AliExpress resolved

Pozostaje Ci wtedy przycisnąć przycisk „Unresolved”. Automatycznie zostaniesz połączony z pracownikiem AliExpress. Przy pomocy np. Translatora od Google najprawdopodobniej rozwiążesz swój problem. W razie pytań zostaw swój komentarz. W miarę możliwości pomogę.

Warto przeczytać także:
Podziel się na:
  • email
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Gadu-Gadu Live
  • Blogplay
  • Blip
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Poleć
  • Drukuj

4 thoughts on “Jak skontaktować się z AliExpress? Przeczytaj i rozwiąż swój problem!

  1. Co to znaczy? Taka odp. w sporze: „AliExpress result, AliExpress investigation – No”.

  2. Wioletta,
    znaczy to mniej więcej tyle, że we sporze, jeśli jest już zamknięty, nie uczestniczyło AliExpress. Dzieje się tak np. wtedy, kiedy sprzedawca przystaje na naszą propozycję zwrotu pieniędzy.

  3. Zakup dwóch par butów, otworzyłam dwa spory u jednego sprzedawcy (przesyłka była jedna i opłata też jedna za całość przez kartę). Przy jednej parze butów sprzedawca odpowiedział na spór, oczywiście przy zwrocie pieniędzy napisał „0.00” była to jednorazowa odpowiedź, natomiast przy drugiej parze butów nie odpisał na spór tylko zaczął konwersację w zakładce „kontakt ze sprzedającym” i tu przebiegała cała rozmowa, dodawałam tam też zdjęcia ich błędnego opisu. Ostatecznie sprzedający zaproponował zwrot 40$ za dwie pary, ale to wszystko nie na „sporze”. Spór jeszcze trwa 2 dni do włączenia się w niego AliExpress. Co mam robić, czekać aż spór zakończy się samoistnie? Czyli skończy się jego czas?

  4. Ala,
    tak, poczekaj na zakończenie sporu. Nawet jeśli miałoby w nim pośredniczyć AliExpress. To, że sprzedawca nie proponuje ugody w ramach sporu powinno wzbudzić Twoją czujność. Tylko zakończenie sporu i przyznanie Ci rekompensaty gwarantuje Ci zwrot pieniędzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *